Ekonomi

RBI büyümeyi desteklemek için yeni liderliğini duyurdu

TORONTO – Hızlı servis restoran sektörünün önemli oyuncularından Restaurant Brands International Inc. (TSX: QSR) (NYSE: QSR) (TSX: QSP), şirketin büyümesini destekleme stratejisinin bir parçası olarak yönetici ekibinde değişiklikler yaptı. Sami Siddiqui, Matt Dunnigan’ın ayrılmasının ardından Finans Direktörü olarak göreve başladı.

Jeff Klein, Siddiqui’nin yerine Popeyes’in ABD ve Kanada Başkanı olarak göreve başladı. Thiago Santelmo, geçişe yardımcı olmak için bir yıl boyunca danışman olarak kalacak olan David Shear’den görevi devralarak Uluslararası Başkan olarak atandı.

Popeyes Başkanı olarak başarılı bir görev süresi de dahil olmak üzere RBI’da on bir yıl çalışan Siddiqui, yeni görevine kapsamlı finans ve operasyonel uzmanlık getiriyor. Siddiqui’nin liderliği daha önce markanın önemli ölçüde satış yapmasını ve büyümesini sağlamıştı.

Yine şirkette on bir yıldır görev yapan Santelmo, Latin Amerika ve EMEA bölgesinde büyümeyi teşvik eden bir geçmişe sahip ve bu da onu uluslararası genişlemeye öncülük etmek için uygun hale getiriyor. Little Caesars Pizza’nın CMO’luğu ve PepsiCo’daki görevleri de dahil olmak üzere 25 yıllık pazarlama ve tüketici içgörüleri deneyimine sahip olan Klein’ın tüketici merkezli yaklaşımını Kuzey Amerika’daki Popeyes’a uygulaması bekleniyor.

RBI CEO’su Josh Kobza, yeni atananların şirketi 2028 yılına kadar 40.000 restorana ulaşmayı ve sistem genelinde 60 milyar dolar satış ve 3,2 milyar dolar Düzeltilmiş Faaliyet Geliri elde etmeyi içeren iddialı hedeflerine doğru ilerletme yeteneklerine olan güvenini dile getirdi.

Yeni EMEA Başkanı ve Popeyes Pazarlama Şefi de dahil olmak üzere diğer duyuruların daha sonraki bir tarihte yapılması beklenirken, liderlik revizyonu hemen yürürlüğe girdi.

Restaurant Brands International dört ünlü hızlı servis restoran markasına sahiptir – TIM HORTONS®, BURGER KING®, POPEYES® ve FIREHOUSE SUBS® – ve 120’den fazla ülkede 30.000’den fazla restoran işletmektedir. Şirket, gıda, gezegen, insanlar ve topluluklara odaklanan Restaurant Brands for Good çerçevesi aracılığıyla sürdürülebilir sonuçları geliştirmeyi amaçlamaktadır.

Bu liderlik değişimi, Restaurant Brands International Inc. tarafından yapılan bir basın açıklamasına dayanmaktadır ve şirketin düzenleyici dosyalarında ayrıntılı olarak açıklandığı üzere, çeşitli risklere ve belirsizliklere tabi olan ileriye dönük beyanların bir arka planında yer almaktadır.

Bu makale yapay zekanın desteğiyle oluşturulmuş, çevrilmiş ve bir editör tarafından incelenmiştir. Daha fazla bilgi için Şart ve Koşullar bölümümüze bakın.

buharkenthaber.com.tr

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu